Isänpäivä heart
Tuli syötyä vanhusten kanssa,ja illalla vielä pienen serkkutytön 2-vuotissynttärit!
Pikku prinsessan kehitystä on ollut upeaa seurata! Muistan,kun 2 vuotta sitten sain kuulla,
että olen saanut ensimmäisen serkun,ja että se olisi tyttö.
Olen myös epävirallisesti tytön kummi. Kastetilaisuus sattui olemaan ennen ripillepääsyäni.
 Ollut ihan mukava viikonlloppu,ihme kyllä -selvänä :D

Hieman mielialasta:
Oon koittanu pysyy kasassa,mikä ei aina ole helppoa.
Sen Tietyn näkeminen every fucking day koulussa..Se sattuu.
Ollaan oltu erossa toisistamme jo reilun kuukauden,mutta en voi vieläkään hyväksyä sitä.
Eikö kaikki olisi voinut alkaa alusta tyrannin exän -jopa kahden sellaisen jälkeen,enkö
olisi saanut olla taas vihdoin onnellinen?
-Kyllähän mä olin. Pari viikkoa. Sydämessä olen ehkä hieman vieläkin. Saan olla kyseisen 
tekniikan ihmeen,komean kevari äijän lähellä koulussa,mutta en todellakaan samalla tavalla,kuin
sillon,kun meillä jotain oli. Jotain kaunista.

''Joutuu myöntää,oot vitun paha akka,sun on mentävä
ennenkuin ehitte tavatakkaan,
et välitä muista vittuukaan,nautit kun saat miehen alas kalliolta tippumaan.
Oon nähny mihin sä pystyt,mulla ei oo sulle kun muutama kysymys.
Ekaks,miks sä muutit nimeäs,miks sä yllytät jengii hyökkää kimppuuni pimeäs?
Kuole huora,tuo mun elämääni valoo'' ....
Jostain syystä tullut kuunneltua paremman puutteessa tätä
Pyhimyksen 'vitun huora' -biisiä.
tai,no, parasta tällä hetkellä taitaa olla juuri tämä ;)

      Kohti uutta viikkoa:) -Paula