Every now and then I get a 
little bit lonely and you're never coming around 
   Every now and then I get a 
little bit tired of listening to the sound of my tears 
    Every now and then I get a 
little bit nervous that the best of all the years have gone by 
    Every now and then I get a 
little bit terrified and then I see the look in your eyes 

Yks pien sana sai mun sydämelt kiven vierähtää pois. Anteeks. En voinu enää kantaa syyllisyyttä siitä,et oon syytelly ja aiheuttanu oikeestaa koko riidan mustasukkasuudel. Kaikki on jopa hyvin. Exä tuli oma-alotteisest kylille kattoo mua. Oli se helpottavaa. Oon vielä joku. Vaik sitte se ex-kihlattu, mille toisinaa nauran. Mut silti tunnen joka tapaukses sen saman palon mun sydämes,ku nään sen ihmisen. Ja eihän se ihme olekaan?
 Ulkoon on ihanaa! Elän koht alkavan loman niin täysillä. Teen töitä,mut yritän muistaa myös sitte nauttii ihan vaa lomasta! :) 
 Tää kirjottaminen sujuu omast mielest ku vanhalt tekijält. No must tää on ihan helppoo. Mitä mielee tulee - kaikki vaa kirjottaa!! Näkisittepä mun ikivanhat vihkot,jotka on kaikenlaist soopaa täynnä! Kommentit on aina tervetulleita,en suutu,vaik oliskii negatiivist palautetta. Mielummin suu puhtaaks vaa ku turpa kiinni -ja sit se paskanjauhanta toisille. 
 ps Sori nää melko yleiset kirosanat, ei ne ehk mukavii tääl keskel tekstii,mut oon tosi suorasanainen joten ne vaa tulee vahingos aina!! 
  
   Tällästä tänää,mitä huomenna? (:         xxxPAULA