Täs lomas ei oo kehumista. Töitä hyvin harvaksee,iskän kautta,joka siis on yrittäjä. Jos sais jotai esimakuu ammattikouluu ajatellen autojen paris.
Toinen ongelma on se,et oon niin yksin. On maailmas muutama,johon luotan,mut kaikki tutut on nii erilaisii.  Toisaalt taas,pien action ei ois pahitteeks. Tähän mennessä on vaa tissuteltu kotona,ku puolet kaupungin nuorist on kännis uimarannoilla,ja romanssit syttyy niis merkeis,  tietokoneel on vaa  tullu istuttuu,kuunneltuu musiikkii ja itkettyy paskaa maailmaa.
 Miehii ois maailma täys,mut oon se väärä jokaiselle. Millon liian nuori,millon liian ruma,millon liian kaukanen. En toki sano,että mulla ois kauhee kiire heti uutee suhteesee,mut en vaa haluu olla yksin. Sillon mietin kaikkea paskaa ja vihaan itteeni vaa enemmän.
 ---Ja sit se,et hairahdan aina vanhempaan jätkään. No,exäni oli 3 vuotta vanhempi. Sitä ennen olin toivottoman ihastunu naapurinjätkään,myös 3 vuotta vanhempaan. Mut oman ikäset sattuu olemaan tasollaa aika pentuja. Ja ite oon niin vaativa..
 Mutta,rahantienaamista,kavereita,ehkä palavaa  rakastumista, olkoo sitä tää loma. 
ps. Viikko menee viel opiskelupaikan selviämiseen! Ei jännitä,ei :)
---Paula