Mikä siin on, et löydän itseni draaman keskeltä.
Taas unelmat särkyy, kaikki menee paskaks hetkessä.
Isken nyrkin seinäst läpi, demonit ne ei täält hävii.
Mä nään punast ja se taitaa olla veri meikän käsis.

Palataan alkuun, sä koitit ottaa kii, mä juoksin taas tahallaan karkuun.
Pusuhippaleikeissä skidinä sama kaava,
jalat käy niin nopee ettei mua ikinä palaa saada.

Jostain syystä hidastin, sait pidettyä kiinni,
pitkäst aikaa hetken paikallaan, ihmeen hyvä fiilis.
  -Cheek

Aloin täs eilen miettii,et vuosi on menny tosi nopeesti. Kuukauden pääst ois vuos 
konfirmaatiotilaisuudest ja rippijuhlist, ja tuntuu et rippileiristäki ois vast iha muutama
kuukaus. Aika menee siis tosi nopeest. Mites sit ku mennää täst vuos eteepäin?
Sillon on oltu yks lukuvuos jo amikses. Se ei oo kuitenkaa viel 100varmaa,mille
alalle mut otetaa. Toivon kuiteski ehkä eniten pääseväni autopuolelle.
Kuraattorin kans puhuttii,et ehkä mä saan siellä sit vihdoin sen uuden roolin.
Mikä se sit nyt on? Tietynlaista ärsytystä aiheuttanu,ehkä kateutta,mut ennen kaikkee
halveksuntaa ja ala arvoseks laittamist. Siks mun tekis mieli haistattaa paskat muutamille
ihmisille. Mä en kuiteskaa oo koskaa lannistunu haukuista ja muusta. Kyl mä osaan
näyttää kuka mä oon. Mut silti kaipaisin pienen tällin päähän,et tajuisin mun  tason.
Se on se,mistä kuraattori paasaa mulle. ''Sä oot yks koulun kauneimpii tyttöi''

Mut minkäs teen,ku en tunne ite sillee.Eikä mun tarviikaa,ootan et oikee ihminen tulee sen
sanoo mulle. Just tasan siks ootan sit mun ''roolin'' vaihtumist amikses. Oisin yks harvoist tytöist 
siin luokas ja saisin kaiken huomion. Tai sit oon vaa se huora niille,enkä merkkais ku
tasan yhtä asiaa. Ihan miten vaa,amiksee on viel muutama kuukaus.
Hyvää kannattaa siis oottaa.
ps. Noi laulunsanat jotenki osu minuu,ja exää.
   Cheek oot ihana :--) <3